søndag den 2. marts 2014

Lucia

Ja, jeg ved det godt... Julen er ovre. Men jeg var til scrapfødselsdag for et stykke tid siden, og havde taget et Luciafoto af lille Mira med. Det blev til nedenstående layout, og det skal I da se :)

Farverne er holdt i hvid, guld og sort. Her er virkelig tale om whitespace - og består vel egentlig ikke af meget andet end et cluster. 

Årh, hun er nu altså fin. Og sangen bliver i øvrigt stadig sunget herhjemme - ikke spor irriterende, nej!
De fine hjerter og stjerner er fra Stromsvigt. Hvis I synes billedet er lidt sløret omkring stjernerne underbilledet, så er det fordi et af mine lag, består af Husblas. Det kan nok nemmere ses over billedet.

Og ellers kan husblassen tydeligt ses her. Mine guldsplats er lavet med guldmisten fra mr. huey. 

I morgen er vil jeg gerne vise jer et layout i forbindelse med "12 in 14". Det ryger op klokken 20. - og samtidig kan I læse mere om konkurrencen på Ninas blog - som jeg selvfølgelig linker til ;) 


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint. God ide med husblas. :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint :)
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...