søndag den 12. maj 2013

SODAlove!



I går var jeg til scrapfødselsdag. En fantastisk veninde fylder år i dag, og det blev altså fejret på behørig scrap-vis i går :) Som altid når vi samles, får vi en lille udfordring. I går skulle vi følge en skitse, bruge neon og skære på Silhouetten. Mit resultat blev følgende :

Jeg har brugt oceaner af papirer fra SODAlicious, - Jeg bliver mere og mere forelsket i deres produkter fra gang til gang. I følge skitsen, skulle alle elementerne være runde, men jeg valgte at gøre dem firkantede i stedet, og jeg synes det blev ultralækkert!

Billedet af Mira er fra sidste sommer. Hun lånte Michelles hårbøjle og dansede derpå rundt i sin lille sommerkjole, og følte sig så fiiin.

Jeg skar "Cute" ud på silhouetten, og brugte min neon pink sværte fra HeroArts, samt en neonpink mursnor jeg trevlede op.

De store splats har jeg lavet med en pipette. Da jeg først fik fat i pipetterne, havde jeg svært ved at få dem til at fungere, men gennem leg har jeg fundet teknikken, og nu laver jeg yummy splats næsten hver gang... Og dækker dem halvt til bagefter ;)

Håber andre derude kan bruge det som inspiration.

Glædelig mors dag! i øvrigt.


3 kommentarer:

  1. Det er et flot layout du har lavet

    SvarSlet
  2. Overdrevet lækkert layout :)

    SvarSlet
  3. WoW hvor er det lækkert lo du fik lavet igen.
    jeg må vist ha fat i det fra den polske net butik.
    køber du stort ind eller gør du det lidt af gangen?
    lilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...