onsdag den 12. oktober 2011

Vandrepakken 2.0 *Hjemkomst*

Så kom pakken hjem igen... (den har været hjemme i nogen dage, men et kamera der drillede og en manglende energi samt en børnefødselsdag satte "blogstop")
NU skal I få lov til at se vidunderets hjemkomst. Beklager endnu engang dårlig billedkvalitet. Jeg kunne ikke vente med at åbne pakken, og da først jeg havde fået lagt det hele op på bordet, skulle vi spise, og ungerne ville gerne "hjælpe" ;) Lyset drillede, etc. etc. The story of my blog ;)
Fotospam :

















Således er ringen sluttet, og jeg er selvfølgelig LYKKELIG over de mange fine sager!!

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er der meget. Er der noget af det du selv har lagt i kassen ? Eller er alt blevet skiftet ud
    Lonnie

    SvarSlet
  2. Noget er kommet retur ja, men det er godt nok ikke meget :) Jeg ville gerne have lagt det op i fine bunker, men tiden blev ikke til det... Jeg har opdateret mit indlæg så der nu er link til den oprindelige pakke ;) Så kan du selv se om du kan pege nogen ting ud :P

    SvarSlet
  3. waue sikke en flot retur pakke..skønne sager..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...