mandag den 29. august 2011

Vandrepakken 2.0

I denne omgang er det mig der har startet pakken... Og derfor også mig der må vente længst tid på at "få" ;) Jeg er så spændt på pigernes reaktioner, når de ser ikke kun pakkens startindhold, men også det de "ender" op med.
Rækkefølgen er i denne omgang som følger:
Shelle86/Jeanne
Sivsko
Hanneby
Stender
Lonol
Kreativmor
Mortil2
JytteGJ
Jeanogkevin
Shelle86/Jeanne
--------
Sivsko - Heidi har i dag modtaget pakken, og nu skal hun igennem den. beholde hvad hun vil, og ilægge noget nyt i pakken, der opvejer hvad hun har taget :) Det er IKKE en skraldespand, og det er vi alle indforstået med, og jeg satser på at denne omgang bliver så stor en succes som den sidste :)





Hvad siger i ? Er det en okay pakke??

4 kommentarer:

  1. Uhhh det ser lækkert ud!!
    Specielt den i midten med de skønne papire...

    Er så spændt på at se hvordan vores pakke bliver til undervejs ;) og til jeg får æren af at sende den tilbage til dig :)

    SvarSlet
  2. Mums !! Det er da en lækker startpakke :D
    Jeg er især vild med de spændende papirer ..
    Kan se på Jeans kommentar, at hun også er faldet for det!!

    Rigtig god tur, kære pakke ... du gør os bare så glad !!

    Tak Jeanne, fordi du ville starte runde 2 :D

    SvarSlet
  3. Ja det er det da ihvertfald, jeg glæder mig til at den kommer til mig, - Sivsko har den nu .. og så er det min tur..

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig godt ud. Jeg har det som hanneby, jubii skal ikke vente 100 år på at få pakken =D
    Knus Lonnie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...