mandag den 29. august 2011

Ny Krea plads

Jeg er ved at rokere om herhjemme... Nyt og større hjørne, nyt bord, nye hylder... Jamen altså.. :) Jeg er i disse dage ved at sortere alle mine sager, og nu er mit nye bord kommer op og stå. Der er ca. 200 % mere bordplads end der var til mig før (!) Tidligere havde jeg nemlig ingen. Mit bord bugnede med sager, så jeg var nødt til at sætte mig ved spisebordet med mine ting, og derfor var jeg desværre også nødt til at pakke frem og tilbage hele tiden. I dag skal jeg hænge hylder op, og når de er på plads, kan de sidste par ting komme det samme. Det bliver SÅ godt. Mit nye hjørne er i soveværelset, men det gør mig ingen ting... Der er en lækker belysning derinde hele dagen. Jeg har desværre kun ét billede af hvordan det så ud før, og det er meget dårligt... Men man får da en lille fornemmelse af plads(mangl)en,
I og med at min kreaplads er blevet flyttet, har noget andet også fået ny plads. Det er faktisk en del møbler der er blevet flyttet rundt på. Blandt andet er min købmandsdisk kommet ud fra soveværelset, dvdreolen er rykket halvanden meter, bogreolen og den lille skænk er flyttet. Ja, når man først går i gang er det tit et større puslespil der skal gå op. 
  
Det samme mørke hjørne ser nu således ud:


Fortsættelse følger... <3

1 kommentar:

  1. Hej Jeanne
    Ja det er da godt nok et lille hjørne du har haft til at scrappe i. Godt at det kan lade sig gøre med det nye sted. Jeg glæder mig til at se når du er faldet på plads
    Lonnie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...