onsdag den 12. oktober 2011

Scrapbooking Kærlighedskampange

Jeg deltager hermed i en Kærlighedskampagne for Scrapbooking

Banneret er taget her og er lavet af Heidi og Henriette, de gæve Scrapsøstre.
Jeg vil gerne opfordre jer alle til at læse om kampagnen på Heidis Blog.

Jeg elsker scrapbooking fordi det er afstressende. Ingen fortæller mig hvad jeg skal gøre, hvordan jeg skal gøre det, og hvorfor... Det er min måde at fortælle historier på. 
Bearbejde minder... Både gode og "lærerige". 
Jeg elsker det fællesskab der har fulgt med min hobby, i form af Scrapsisters for mit vedkommende, men det er i bund og grund underordnet hvilket "skab" der er tale om. Scrapbooking er en hobby der samler folk, og der er ingen grænser for kreativiten når vi samles. Så ud af "skabet" og tag os sammen alle sammen.
 "Skab"

*Hygge på 30x30 cm*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...