lørdag den 10. september 2011

Min FØRSTE Convention!

Bettina og Mira

Kort og Scrap i Ålborg blev afholdt i dag, og takket været skønne, søde Marianne/Wildau var jeg (og Mira) med!! :)

Det har været en virkelig dejlig dag, og jeg er stadig helt høj, af alle de indtryk, søde mennesker og ikke mindst i rus over de LÆKRE sager der fulgte med mig hjem.
Mira var med, og hun har været så sød hele dagen. Første gang hun græd lidt i dag, var i bilen på vej HJEM fra Ålborg. Alt gik bare op i en højere enhed...
Jeg tog nogen billeder, men havde glemt mit kamera hjemme, så det blev med mobilos... Derfor den voldsomt ringe kvalitet.
Et lille skue over salen
Mira på convention... Det er jo nemt ;)
Lidt test af cracklepaint 
Havde min AJ med og fik lavet denne side"Det bedste ved mit hjem"
Mira var med til Make and Take
Det fik vi lavet :) 











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...