mandag den 15. oktober 2012

NOT another fall layout

Søde, søde DiDDe lavede en frygtelig, frygtelig svær (for mig) udfordring i vores lille scrapklub. Layoutet skulle indeholde papir fra October Afternoon, der måtte ikke bruges templates(!), ingen maling(!!!), ingen tags også skulle temaet være efterår. Temaet måtte være både billedet eller farverne... Og jeg lå søvnløs! Havde ingen anelse om hvordan jeg skulle løse opgaven, - men 17 glas Asti og 3 dejlige veninder, fik skubbet mig ud over nervøsitets kanten, og nu har jeg fået et helt nyt syn på "frygtelige" udfordringer.

Inden jeg tog hjemmefra, redigerede jeg et billede af Smukke Mira, så jeg havde et rødligt udgangspunkt. Mit layout er blevet simpelt, og ved hjælp fra mit orange/røde stof, et enkelt efterårsblad (plastik) og 2 fjer jeg har stjålet fra Heidi, faldt det hele på plads. Titlen er skåret på (lånt...snøft!) cameo, og papiret der er sat bagpå, går igen som matte, sammen med et lækkert stjernepapir. Eneste detalje derudover, er mine hvide, falske syninger på billeder.




Jeg er blevet så glad for resultatet! Og jeg synes det emmer af efterår....! Dette layout var aldrig blevet så fedt, hvis ikke det var fordi, at jeg havde hjælp, - og hvis ikke min første baggrund var blevet kasseret pga. regelbrud... Men jeg er lidt stolt af det alligevel ;)


5 kommentarer:

  1. Det må have været noget af en udfordring for dig.
    Lækkert enkelt efterårs layout.

    SvarSlet
  2. Virkelig lækkert og enkelt layout! Skønne farver og god effekt med fjer :)
    Ja her drømmer jeg også om en cameo - og manden min vil sååååå gerne købe en til mig, vi skal bare lige have pengene til den ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert laytout. Er vil med cameo-udskæringen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...