fredag den 21. september 2012

Young * Lady

Jeg var som bekendt, på scrapbesøg, ved Heidi i sidste weekend. Og det blev faktisk til en del layouts. Dette var det første, og det er udelukkende lavet, med ting fra mit Studio Calico Kit, på nær den fine doily, der dog er købt ved Studio Calico.

Young * Lady er titlen, og den unge dame, er ingen anden end Michelle på bare 2 år. Tøsen havde fået lov til at holde min håndtaske, og så gik der rigtig "dame" i den. Da vi  skulle vente på bussen, var det med benene over kors, og I kan tro hun følte sig fiiin ;)

Jeg har brugt min bubble mask, og en omgang farvet modeling paste, til at lave min baggrund. Jeg bruger normalt ikke rød, og slet ikke mørk rød, så dette var en udfordring for mig, - Men jeg synes at jeg slap helskindet igennem, min personlige udfordring.

Dette lille badge er jeg helt forgabt i. Hvis der er nogen af jer derude, der føler at I skylder i fødselsdagsgave, så smid endelig sådanne badges i min retning, for det er bare for skønt ;)

Noget andet unormalt for mig, er journaling, - I hvert fald i øjeblikket, - men sørme om det ikke sneg sig med.

Hav en fantastisk dejlig weekend derude, og tak fordi I kigger med :)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det fint :-)
    Og et skønt billede med en sød historie

    SvarSlet
  2. Det her er jeg bare helt vild med. Jeg elsker at du laver udfordringer til dig selv og gør det så fantastisk :)

    SvarSlet
  3. Dejligt LO. Synes det fungerer godt med det røde papir :)

    SvarSlet
  4. Skøn historie. Godt du fik knipset lige netop dette billede, så der kunne komme dette lækre LO ud af det.

    SvarSlet
  5. Dejligt layout. Sød historie med Michelle. Og så er det vist en sjældenhed at du bruger doily =D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...