søndag den 6. maj 2012

a view - et layout

Den første lørdag i maj måned et det i USA "National Scrapbooking Day", det har vi adopteret i Danmark, vi kalder det bare "International" i stedet... Så opfindsomt ;) I forbindelse med det, er der blevet lagt en masse skønne udfordringer på Scrapsisters.dk, hvor præmien er et gavekort til en dansk scrapbutik.
Jeg har i dag siddet og nørklet, og det blev til dette skønne Layout:
 Det er et virvar af små detaljer, og jeg kan godt høre på mig selv, at janteloven er tabt på mig, men jeg er virkelig glad for de ting, jeg får lavet i øjeblikket! Billedet forestiller Magnus og mig selv, der nyder den smukke udsigt, og sørme om ikke Allan der var fotografen, fik lidt af udsigten med :) Derfor titlen "a view".

Jeg er spændt på hvor mange bidrag der kommer til konkurrencen, - og hvor er det bare fedt, at der altid sker noget inde på Scrapsisters. Så snart mojoen er der, så er der ingen undskyldning for ikke at lave noget, og min mojo er i topform ;)

6 kommentarer:

  1. Super fedt LO... Det er altid så fedt når man har sin Mojo med sig...

    SvarSlet
  2. Du har da også god grund til at være godt tilfreds, for det er bare et flot og lækkeer LO du har lavet :)

    SvarSlet
  3. wowww hvor er det bare flot...
    Kan godt forstå du glad for dem du får lavet for tiden..
    De virkelig flotte...

    Ja det sååå hyggeligt med alt det der sker på scrapsisters :)
    og selvom man ikke altid selv deltager er det spændene at følge
    med i galleriet og se hvad alle andre får lavet:)

    God aften :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fedt layout!!! Du er ikke den eneste der nogen gange lige må ae en ekstra gang på det man har lavet :o)

    SvarSlet
  5. TOP-lækkert LO .. pak du bare Janteloven helt væk :D
    Du har al mulig grund til at være glad for dine LO'er, for de er SKØNNE :D

    SvarSlet
  6. Vildt lækkert Lo : )
    God søndag aften

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...