mandag den 26. marts 2012

Et "Smuk"(t) LayOut..

Midt i putning af børn, stress over vasketøj og oprydning i stuen, blev jeg ramt af krea-lynet, og gik i gang med at scrappe... Det lyder mere dramatisk end det egentlig var ;)
Nå, men jeg følte at idéen var der, og jeg gik i gang... Og så gik jeg i stå... Blev ærgerlig og gik fra bordet, - men satte mig hurtigt igen., bare for at gå igen, få minutter senere. Jeg kunne simpelthen ikke fange "det/den", min mojo kom om gik, som var min kreativitet en svingdør! Det tog mig hele aftenen, og jeg var nær aldrig kommet i seng, pga. irritation over det Sat.... urns LayOut...!
Jeg endte med at blive lidt mellemfornøjet/(u)tilfreds. Jeg ved skisme ikke lige hvad jeg synes det er... Mon "Okay", er det rigtige ord? Her er det i hvert fald :

Altså mangler der ikke et twist af et eller andet, - eller er det bare mig? - Tror aldrig jeg har været så meget i tvivl ang et projekt før. Er ikke klar over om det skal i mappe eller skammekrog.. Hehe...

Er der andre derude der har det som mig?
Hov, - Nu du er her, så tjek lige min konkurrence ud. Det er altså ikke hver dag man har mulighed for at vinde et par øreringe ;) Og de fås i alle farver! Eller guld/sølv, - man bestemmer jo selv :) Der er et link i min sidebar.
Fortsat dejlig mandag!

12 kommentarer:

  1. Ejjj det da helt fantastisk lækkert det LO og igen hun er altså bare en sød pige ;)

    SvarSlet
  2. Wauw, det er da så super lækkert og forstår ikke lige hvad det er du synes selv som mangler - alletiders fotomodel og lækkert LO - UG + for denne udførsel :0)

    Fortsat god dag...
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  3. Med det barn burde du aldrig mangle scrap emner. knus morkaren. p.s. ja smuk det er det hun er.

    SvarSlet
  4. Der mangler da absolut intet .. det er fint og lækkert og med et sååå yndigt barn som midtpunkt .. :)

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Jeg syntes at dit LO er super flot og der mangler efter min mening ikke noget ;o) Fortsat god aften.

    SvarSlet
  6. Jeg synes også dit LO er helt færdigt og flot, og der er lige tilpas med pynt og farverne passer rigtig godt sammen og med billedet. Bare tro på det!

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Det er bare helt perfekt. LOVE!!!!! it :)

    SvarSlet
  9. Jeg syntes at det er super flot som det er.

    SvarSlet
  10. Jeg kan rigtig godt lide det og synes bestemt ikke, det mangler noget.
    Hvis jeg skulle kigge kritisk på det ville jeg måske ikke centrere det næste gang, men sætte billedet mv lidt ude i venstre side, ikke meget....

    SvarSlet
  11. Kan kun tilslutte mig alle andre, det er et perfekt lo. Hvordan mon du havde forestillet dig, at det skulle tage sig ud ? Er det fordi du fik dit krea-lyn, så lo´et for dig, og ups! så forsvandt det igen ?
    Knus

    SvarSlet
  12. Hvor er det et flot LO og hvor er det et skønt billede:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...