lørdag den 28. januar 2012

En rigtig Cowboy!!

Jeg har lavet en lynhurtig udfordring/konkurrence inde på Scrapsisters... Du kan se den her.
Mit eget bud (som selvfølgelig IKKE er med i lodtrækningen) er her:

Jeg har igen været i ToyBox serien, som jeg jo bare ELSKER ;) Jeg startede ud med, at ville lave noget helt andet end jeg plejer... Det er blandt andet derfor, jeg har valgt at bruge så mange billeder denne gang... men da jeg sad tilbage med et færdigt LO. kunne jeg godt se, at det nok alligevel minder utrolig meget om det jeg normalt laver, - Så snakken om, - at jeg ikke har fundet min egen stil endnu, passe nok ikke helt længere. Jeg ved stadigvæk ikke "hvad" det er... Men måske i er mere observante end jeg selv er?

Lidt detaljer... Metal skiltet "BE ON fire", er vist nok et, der har siddet i et stykke tøj engang... Nu sidder det her ;) Hvis du har lyst til at deltage i konkurrencen på Scrapsister, så kan du nå det endnu. Jeg trækker først lod blandt deltagerne d.2/2.

3 kommentarer:

  1. RIGTIG sødt!

    Hvad er det du har gjort ved de fire nederste billeder? Har du sværtet dem med en hvid sværte? Eller hvordan......

    SvarSlet
  2. Tak Line ;) - Jeg har sværtet dem med Rød Distress ink, og givet dem en hurtig tur med en stiv pensel dyppet i Gesso.

    SvarSlet
  3. Hejsa :)

    Jeg var så heldig i dag at få en blogaward, fra Lone med bloggen "Kreativitet og Mopper".

    Den er videregivet til Lone, fordi hun har en inspirerende og kreativ blog, med under 100 faste læsere.

    Hun har så videregivet denne award, til 5 andre med også under 100 faste læsere og dette var bl.a. mig.

    Jeg har så videregivet den til 5 andre, her i blandt din fine blog :)

    Hvis du tager imod, skal du vælge 5 blogs,som du tildeler en Award.

    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig. Billedet kan du kopiere fra min blog: http://orlag.blogspot.com/

    Hvis ikke, vil jeg stadig gerne have lov at nominere dig :)

    Hilsner fra Janni

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...