lørdag den 3. december 2011

Egentlig en god dag...

... Ja, d.3. december har faktisk været en god dag, og det havde jeg ikke troet det ville blive.
Dejligt når det går den vej ;) Først skal I alle sammen se, den juledekoration Michelle lavede til julehygge i sin SFO i går.... - Jeg er PAVESTOLT!

Michelle juledekoration, - lavet til julehygge i Sfo`en.
Så skal I selvfølgelig også se dagens kalendergave... Denne gang er den fra Mortil2 - besøg hende her.

Kalendergaven d.3. december - Fra Mortil2
Her er indholdet:

Indholdet :D
Og her kommer jeg så til kort,... Det er blødt, - næsten som servietter... Hvad plejer man at bruge dem til? Jeg har nogen få idéer, men NU vil jeg vide HVAD det er ;) 

Dette blev også dagen hvor Mira vendte jeg fra ryg til mave 1. gang... Jeg var hurtig med spejlreflekset, så jeg fik nogen skønne billeder af hendes "måben" bagefter, men de må følge på et senere tidspunkt.

6 kommentarer:

  1. Hi, Jeanne ... jeg har også sådan nogle liggende fra vandrepakken. De er skønne, men jeg aner heller ikke, hvad det er :)

    Michelle har da vist arvet mors kreatalent :)
    Fin dekoration.

    Knus Jytte

    SvarSlet
  2. Flot dekoration din datter har lavet - rundellerne kan jeg ikke hjælpe til med opklaringen af hvad er til, desværre.

    SvarSlet
  3. Jeg kan heller ikke fortælle dig det =D
    Sjovt at få noget man ikke ved hvad er, og alligevel....
    Hold da op, hvor Michelle hun kan. Den er da bare såå flot, den juledekoration.
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  4. Weee det ved jeg :)

    De købes i bilka og er glasholdere-
    altså beskyttere til at sætte på bordet
    før man sætter sit glas eller fyrfadsstage på bordet :)

    Jeg har brugt dem på kort:

    http://hyggekager.blogspot.com/2011/05/lidt-flere-cancerkort.html


    Rigtig flot juledecoration hun har lavet, kan godt forstå du er stolt!!!
    og hvor er det bare dejligt at høre at du har haft en god dag...

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor har du fået en fint lavet juledekoration!

    Jeg anede ikke hvad det var i din pakkekalender, så jeg blev også klogere af Jeans indlæg op over. Men jeg vil tro du kan bruge dem som "doilies", -dem købte jeg et bundt af i går til at pynte lidt på nogle julekort.

    SvarSlet
  6. Skønt at høre dagen var god og sikke en flot dekoration.
    Jeg ved ej heller hvad de hvide ting skal bruges til...måske som en kageserviet, stempel på den??
    God søndag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...