lørdag den 31. december 2011

At dække et bord. Godt nytår...

Først...
GODT NYTÅR 
til alle i Blogland...

I år holder vi en stille og rolig nytårsaften hjemme, bare os. 
Vi skal nyyyde noget Asti, og ungerne får sodavand og børnechampange i rigelige mængder.
Vi har mad nok til at leve usundt, fedtrigt og med dårlig samvittighed i morgen med... I hvert fald! Det er jo ikke så tosset. 
Jeg tror så småt vi er klar. Maden passer sig selv, og nu har Michelle og jeg dækket bord. Det er stort for tøsen at vi har DUG PÅ BORDET. 
* hmm.. Det bruger vi nok ikke så tit. ;) 

Menuen i aften får tænderne (mine) til at løbe i vand, og lyder således :

Okseculotte m. flødestuvede kartofler + kold rødkålssalat med appelsin
3 slags is og sorbet med chokoladesovs
Chips og grøntsags stænger med dip
Konfekt og kransekage

Vi har ikke forsøgt os med denne variant af rødkålssalat før, så jeg er ret spændt på den. Hvis vi udbryder jubelskrig, så smider jeg opskriften på bloggen.

Jeg håber I passer rigtig godt på hinanden derude i aften, og at I alle hygger jer, som I nu har lyst til. Jeg glæder mig til at synge "Vær Velkommen", og ikke mindst til at hygge mig med min egen lille familie. Vi ses i det nye år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...