torsdag den 22. september 2011

Lucky Me :)

Jeg har deltaget i en del, (gør stadig) give aways og blogcandys.... Jeg synes det er SÅ hyggeligt, og hvem ved, måske kan man være heldig at vinde noget :) Det har jeg gjort i denne måned!!
Først vat det mit vintageblad vundet via selfmade.
Så så selfmade.dk mit blogindlæg, og besluttede at sende et blad mere! (jeg venter det stadig, men ved det er på vej)

Så vandt jeg en give away ved tenna/tenaltz nemlig disse:
De skønne ugler (kæden i guld og øreringene) kom med posten i forgårs... Tak Tenna ;)
I går morges stod jeg op til den frygtelig erfaring, at jeg havde 3 syge børn....
Åbnede computeren med min morgenkaffe ved hånden, og opdagede heldet havde været med mig endnu engang, også blev min morgen god alligevel. Det sparkede i hvert fald gang i det gode humør, og med godt humør følger overskud. DET trængte jeg til!
Ulla/Lullaby & La La havde trukket mit navn op af hatten, og på vej til mig er nu dette skønne sengetøj:

Jeg valgte det røde sengetøj, fordi Mira ikke har noget til juniordyne, og Magnus mangler ikke :)

Det aller fedeste ved give aways er ; - At nogen gange ER man heldig... Og med mit seneste held, må det vist snart være min tur til at afholde én ;)

Fortsat hjertelig god torsdag i blogland.

1 kommentar:

  1. Hei og hopp :)
    Så heldig du er da, kanskje du er heldig på min giveaway også hehe
    Takk for koselig kommentar og for at du følger bloggen min, skal følge din også :)
    Ha en fortsatt fin kveld
    klem

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...