mandag den 27. september 2010

Kort Mani/gamle kort.

Har været i mine forældres kortgemmer, for at fiske nogen af mine gamle kort frem :) Her er et lille udvalg:

Bryllupsdagskort. Kort i hvidt mønster karton med lilla rhinsten, guldbånd og lilla blomst.
 












Kortet åbent. Ramme er løftet med puder, - Hvilket ses tydeligt nu efter en hård medfart. Billedet af dem, er fra året før til deres sølvbryllup. ( Min fars manglende hårpragt, skyldes kemoterapi, han havde fået sidste behandling 5 dage før)



Venstre vinge. Små citater.



Højre vinge - igen små citater.
Nederst en personlig hilsen.








Fødselsdagskort til min far. (Gammel motorcykelkører og fanatiker ;-))














Indersiden af kortet. Alder i måneder eller dage. Personlig Hilsen.


Fødselsdagskort til min mor. Alt er stemplet, sat på og har fået et lag decoupagelak. Invendigt en personlig hilsen.



Det var de aller ALLER første kort jeg lavede :) Lidt sjovt at se idag, selvom det ikke er så forfærdelig længe siden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...