mandag den 27. september 2010

Kort Mani

Efter at have læst/set en masse tut`er på det her fantastiske kort, besluttede jeg mig for at lave en Mini. Har ændret lidt undervejs, også har jeg udnyttet chancen til at øve mig udi kunsten at Splatte :-) Mine første, og som det tydeligt (ikke) ses, spæde splatter, er lavet med penselslag mod pegefinger "metoden". Så fint det kan lyde ;-) Som altid med den slags, er det svært at få det fulde indtryk på billeder, men jeg kan godt lide det lille touch det giver, med lilla hagl-splats på det lille Mini kort :)

På Denne "Knap" så ufestlige dag... Skrevet med grøn-metaltus, skygge lagt med sort pen.



   Close Up... Seee mit fine stempel :-D

Første åbning.... Kan man ane mit splat???
 Helt åbent.... Synes det er lidt sødt... Er kun på størrelse med min hånd ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...