fredag den 7. september 2012

I Belive I CAN FLY

Når jeg har scrappet et layout, så bliver det hængt op min stuedør, af flere årsager.
For det første, så kan jeg hurtigt afgøre om det er HELT færdigt.
For det andet, er det smart i forhold til, at tage billeder af det. Lyset udefra rammer perfekt, og højden giver mig mulighed for at lave en masse detaljebilleder.
For det tredje, så får jeg glæde af det, - og når jeg har set mig mæt på mit layout, så ryger der som regel hurtigt et nyt op.

Det sidste stykke tid har der hængt et layout på min dør, som I må vente lidt med at se endnu, men i dag røg der et nyt op., og det skal I have lov til at se med det samme.

I Belive I CAN FLY, - er titlen på mit layout. Billedet forestiller Michelle, i vildt spring fra en gynge. Jeg elsker billedet, der er taget med min Iphone, - og når jeg kigger på det, så kan jeg nemt huske følelsen af at hoppe af gyngen... Tænk engang at det pludselig er så mange år siden at jeg selv var barn ;)

I denne omgang har jeg brugt min runde template lidt modsat, - jeg har mistet den til, og derefter stemplet med den, i stedet for at miste gennem den på min papir. Jeg har stemplet med et af mine stempler fra Studio Calico nede i venstre hjørne, og så har jeg farvet nogen af mine felter sorte.
I modsatte hjørne har jeg stemplet med et Tim Holtz stempel. Jeg er vild med de fine fugle, og her passer de bare rigtig godt ind. Er glad for at jeg endelig fik dem brugt!

Under mit billede har jeg både noget gazebind, der er blevet mistet godt til, - og flere stykker stof, fra min fars gamle bogbinderi. Jeg har også klippet et buet chevron banner i 3 stykker, og lagt dem lidt forskelligt under min base.

Mit venstre hjørne med et lille banner. Jeg har lavet splats med sort glimmer mist og min guldspray. (Den er jeg blevet glad for!)

Close up af guldsplats..

Her har jeg også leget lidt med gul og beige mist.

En fin brad med studio calico træhjerte. Jeg har brugt hvide tråde og et stykke orange/hvid twine til at løfte den.

Håber I kan lide det, jeg er i hvert fald selv glad for det, - og glad for at have noget nyt hængende på min dør ;)

Husker I forresten den lille konkurrence der kører her på bloggen? Hop endelig et par indlæg ned, hvis du vil være med. Der er mindre end 2 døgn til deadline!

7 kommentarer:

  1. Endnu engang har du lavet et fantastisk flot LO :)

    SvarSlet
  2. Super SUPER flot LO. Er vild med stilen. Tak for inspirationen og rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. OH yey, det er så ultra mega lækkert!
    Jeg skal skynde mig at deltage i jeres dejlige udfordring ;)

    SvarSlet
  4. Lækkert layout. Det er da også et fedt billede. Teksten er jo perfekt
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  5. nuuurrhhh det lækkert!!!
    Skøn tekst til det billede :)

    Jeg hænger også mine layouts op, kan have 3 hængende af gangen :)

    Håber du får en dejlig scrappy weekend :)

    SvarSlet
  6. totally awesome the textures and stamping on your page

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...