lørdag den 11. august 2012

Perfect, Beautiful, Wonderful

Back on Track!
Efter et par LayOuts der har været legende, modige og sjove, har jeg igen lavet noget som er 100 % mig. Nogen gange får man en følelse af at; - Det var lige i øjet! Og den følelse sidder jeg med lige nu.
Titlen på dette lækre Layout er Perfect, Beautiful, Wonderful.
Billedet har jeg lavet lidt sjov med, fordi jeg har printet det på Pergamano, og derefter har jeg fået blækket til at sætte sig, ved hjælp af min varmepistol. Pergamano printet gør, at man kan se gennem billedet, og det gjorde det selvfølgelig sværere at scrappe det. Jeg har sat hvid karton under, så det ligner næsten et almindeligt billede, bortset fra at overfladen er langt mere mat.

Min matte består af Heyday papir, lidt stof (som jeg jo næsten altid bruger) og et lækkert chevron banner fra Dear Lizzy.

Mit højre, nedre hjørne består af mint og sort mist-splat, en sød lille træstjerne, en lille stickers og noget der ligner maskingtape, men det er rent faktisk et stempel fra studio calico.

Målebåndet er en gammel stickers. Jeg har stemplet med både TH stempel (filmrullen) Studio calico stempel (tallene) og et Hero art stempel (kameraet). Igen har jeg brugt træstjerner og en lækker, lækker, lækker splat!

Her har jeg igen brugt det føromtalte studio calico stempel der ligner tape (i toppen). Stjernerne er fra et stempel, jeg engang købte i Tiger. Her er også et stykke malertape, og et lille stykke Masking tape fra MT. 

Jeg er vild med proportionerne på, og det simple i mit layout. Opsætningen er lækker, og mit mål om at begrænse mine splats, lykkedes perfekt, smukt og vidunderligt ;) 

8 kommentarer:

  1. waue super lige i øjet, virkeligt flot

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå du er så tilfreds. Det er et sejt layout.
    Dine små træstjerner bliver mere og mere lækre, for hver gang jeg ser dem =D
    Jeg må indrømme, at jeg godt kan lide, du holder lidt igen, med dine splats =D
    Og jeg synes det ser godtud, med de splats, på dette layout.
    God weekend Knus

    SvarSlet
  3. Så flot!! Den er da bare i øjet :)

    God weekend :)

    SvarSlet
  4. Super lækkert LO du har lavet :) Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt, at du selv er så positiv og glad for dette LO. Det er lige min stil... altså ikke den stil jeg formår, men den stil jeg elsker at kigge på. Du er bare så fantastisk dygtig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...