mandag den 6. august 2012

Afsløringen...

Jeg har fået den ære, at være GÆSTE DESIGNER for Gitte/Hobbyboden!!!

I dag (mandag), onsdag og fredag er jeg at finde lige her.

Jeg er selvfølgelig utrolig stolt over tilbudet, og håber at I alle sammen vil hoppe med over til Gittes Design Team Blog 
og følge med, når mine projekter bliver offenliggjort. 

I dag hedder Projektet "Star @ 1" og ser sådan ud:

Du kan se mange flere detaljer ovre ved Gitte.... 

Jeg er vildt begejstret for dette Layout, og håber I kan lide det :) 

8 kommentarer:

  1. igen stort tillykke her fra mig, dit layout er super vidunderligt. rigtig god uge til dig.

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se mere af dit hos hobbybodens designteam! Skønt LO!

    SvarSlet
  3. Tillykke og et superflot lo du har lavet....

    SvarSlet
  4. Tillykke med gæstedesigner jobbet og dit layout er SUPER lækkert!!

    SvarSlet
  5. Tillykke. Det er rigtig flot lo. :)

    SvarSlet
  6. Igen =D Du er super god til de layouts, så det er helt velfortjent.
    Tillykke søde

    SvarSlet
  7. Stort til lykke Jeanne. Dejligt at se det færdige resultat. Du er fantastisk dygtig, så glæder mig til at se mere til dig både her og på hobbyboden, som jeg er fan af.

    SvarSlet
  8. Super flot lo! Og jeg kan virkelig godt forstå at du er blevet tilbudt at være gæstedesigner for dit scrap er både kunstnerisk, innovativt og inspirerende!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...