søndag den 29. juli 2012

At elske - at leve

Jeg har haft dette layout liggende et godt stykke tid, men først i dag fik jeg taget mig sammen til at tage billeder af vidunderet.
Jeg advarer om mange billeder.

 Igen har jeg leget med MEGAsplats, og jeg elsker dem altså! De er sjove at lave, og de giver en virkelig lækker effekt! Under billedet har jeg mistet over en template, og jeg har stemplet med mit hjemmelavede chevron stempel.

Min titel er lavet således : Jeg har brugt bogstavsstickers, som jeg satte løseligt på "at ELSKE", herefter mistede jeg over dem med den gule/orange mist. Jeg tegnede konteksten op efter stickernes blev fjernet igen. "at" er skrevet ganske almindeligt, og "leve" er syet med broderigarn.

Det lille chartek kort er punchet ud i kork. Flere steder på mit layout, har jeg klippet chevrons ud i maskingtape.

Mit lille hjørne - Det må være farvourite spot på dette layout. Jeg synes denne lille plet, går op i en højere enhed. Den lille resinblomst er forøvrigt super bedårende!

Stjernen her, er også punchet ud i kork. Jeg har tegnet kanterne løseligt op, for at skabe opmærksomhed omkring den. Det lille stykke stof fandt jeg i min tote, og det satte prikken over i'et, og var det sidste der kom på mit layout.

Megasplat og chevrons <3

Jeg er vild med de mange splats. Det giver en god fornemmelse af lag, og emmer af detaljer, selv om det "bare" er splats...

Denne spredning på megasplatten er jeg også vild med.


Jeg er blevet rigtig glad for dette layout, og det er lige min stil uden krumspring, eller forsøg på at lave noget anderledes. Det er her jeg føler mig godt tilpas :)

Er min kærlighed til splats kun min egen, eller kan DU godt følge mig?

 God sommer derude.

14 kommentarer:

  1. Det er bare så flot .- gad godt kunne lave alle de splats.. men de er ikke rigtigt kommet på endnu ...

    Men flot lavet

    SvarSlet
  2. Det ser super godt ud, Jeanne :)

    SvarSlet
  3. Woww du mestre virkelig det med splats på dine layouts!!
    Jeg synes det ser fedt ud når i andre laver det, men er ikk
    selv kommet med på "moden", synes ikk mit bliver godt, og har
    svært ved at svine mit papir på den måde...

    SvarSlet
  4. Rålækkert kreativt layout!

    SvarSlet
  5. Hold da op et lækkert lo du har lavet, det er lige min stil. Jeg ELSKER splats, og dem du har fået lavet her er bare super gode, og sammen med alle de andre detaljer bliver det bare et super godt lo :)
    Rigtig god søndag :)

    SvarSlet
  6. waue super super skønt layout, mange fine detaljer

    SvarSlet
  7. Så smukt layout! flotte farver og effekter :)
    Jeg er vild med splats - men ikke ret god til at lave dem. jeg øver mig, men pt. er der ikke lige råd til at købe materialer ind til det, så det står stille...

    SvarSlet
  8. Wauw et lækkert LO. Foruden dine splats, så kan jeg især også godt lide dine chevrons, som du har lavet både på den ene og anden måde.

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare blevet et fedt LO - fede detaljer

    SvarSlet
  10. Sikke en masse dejlig splat!! Det ser bare super flot ud.... Man får helt lyst til at prøve selv :-)

    SvarSlet
  11. Lækkert lækkert LO. Fyldt med skønne detaljer.

    God sommer til dig også.

    SvarSlet
  12. Fantastisk lo - og du er fremragende til at lave splats, man kan sagtens se du er på hjemmebane......

    SvarSlet
  13. Elsker splats? Måske ikke helt så meget som dig, men de er skønne.
    Det er så dejligt et layout du har lavet

    SvarSlet
  14. hej jeanne! du har vundet en give away hos mig, tjek venligst din mail ud :-)

    www.amaliehoelgaard.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...