mandag den 11. juni 2012

Og vinderen er....

Nu siger kalenderen 11/06-2012, og det er derfor tid til at trække en heldig vinder af min giveaway!!!
Jeg har været så spændt på at finde en vinder, - og samtidig lidt bange for at komme til at glemme det, at jeg tænkte, det var bedst at gøre det så hurtigt som muligt. 
Min lille Mira pige fylder 1 år i dag, så måske fødselsdagsstressen ville stige mig til hovedet. 
Nu kom jeg den i forkøbet og kan sige......:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
  
STORT TILLYKKE TIL FRU MUNKBØL

Smid mig fluks en mail, (Brug fanen "Contact".) med fulde navn og adr. Så får du en lækker scrappakke lige til døren inden for den nærmeste fremtid :) 

og til alle jer andre, - Tak for deltagelsen, der sker noget igen, - lige pludselig!

16 kommentarer:

  1. aww super tillykke til fru Munkbøl

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen og selvfølgelig tillykke til - og med Mira :)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med den 'store pige' og rigtig god dag.

    SvarSlet
  5. Ihh STORT tillykke med Mira´s første fødselsdag :)
    Skal hun ha sin egen lagkage..??

    Også stort tillykke til den heldige scrapsister :)

    SvarSlet
  6. Allerførst tillykke med lille Mira. Lækkert med sådan en lille nus på 1 år.
    Også tillykke til Fru Munkbøl med den fine give away. Og tak for chancen til vi andre. Det er lidt hyggeligt med den slags....
    God dag - og god fødselsdag.

    SvarSlet
  7. tillykke til vinderen... :) .- og tillykke til Mira.. ( og hendes mor.. he he )

    Dejlig uge til dig :D
    Knus fra Hanne

    SvarSlet
  8. Tillykke med din lille prinsesse og til vinderen ;-)

    SvarSlet
  9. Tillykke til vinderen og selvfølgelig også til Mia - kan I ha' en god dag.

    SvarSlet
  10. Tillykke med Mira, tiden går hurtigt =D
    Tillykke til Jette

    SvarSlet
  11. Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jeg kan slet ikke få armene ned:)
    Hvor er det bare super...jeg er så glad for, at jeg har vundet den
    lækker giveaway. Glæder mig til posten kommer forbi:)

    Stort tillykke med Mira, håber i får en rigtig dejlig dag:)
    Her på sydhavsørene skinder solen:)

    Jeg kunne ikke lige finde den fanen "Contact", jeg er ikke så stærk i
    det tekniske, men har skrevet en mail via scrapsisters. Håber det er ok:)
    Jette

    SvarSlet
  12. Tillykke med Mira (tiden flyver afsted kan jeg godt hilse og sige!) Tillykke til Jette med gevinsten

    SvarSlet
  13. Stort TILLYKKE med lille Mira, og tillykke til fru Munkbøl, dejligt med sådan en overraskelse ikke? jeg går også og venter på en candy jeg har vundet. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Tillykke med Mira, og tillykke til Fru Munkbøl......

    SvarSlet
  15. Stort tillykke Jette!

    Tillykke med din lille pige.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...