torsdag den 15. marts 2012

Vinderen er....

Tørklæde konkurrencen er nu slut, - og vinderen skal afsløres!
Tusind tak for tilslutningen alle sammen...
Der var 45 deltagere, der til sammen tog ikke mindre end 301 lodder. Jeg har brugt Exel og I er alle blevet skrevet op meget sirligt... Random har valgt en vinder. Og det blev:

Og det er.....

mormormonashjørne hjertelig Tillykke med gevinsten!
Send en mail til mig via "Contact" fanen, med dit fulde navn og din adr.

Hvis det ikke har været muligt at få kontakt til vinderen inden d.20/3,. trækkes en ny vinder.'

Jeg Håber I har lyst til at lege med en anden gang, - Mon ikke snart der sker noget nyt? ;) 
Og Husk der stadig er en lækker giveaway i gang - nemlig gavekortet til CoolStuff. Find den i sidebaren.

Fortsat dejlig aften alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. For en overraskelse da jeg leste at jeg var vinneren av det nydelige tørklede. Gleder meg til å ta det i bruk. Har sendt adressen min på mail til deg.

    Tusen tusen takk.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlet
  2. Gratulerer til vinneren :) Har en liten glad-nyhet til deg på bloggen min Jeanne :) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...