søndag den 19. februar 2012

Valentine Love

Jeg er bagud på bloggen, - men synes alligevel I skal have lidt stemnings billeder fra min valentines dag.
(Det næste indlæg kommer til at handle om fondant kage og et kort, så hvis du er træt af sukkersød romantik, kan du bare springe op ad siden ;) )

Min dejlige kæreste kom på Valentines dag, hjem fra arbejde, med røde roser, lækre bøffer, smil og overskud.
Efter en dejlig aftensmad bød resten af aftenen på sofa hygge, chokolade, gravad laks med rejer og kaviar.
Jeg ser ikke på valentines dag som en dag hvor jeg SKAL forkæles, - men hvor er det lækkert at blive det!

Og han er bare SÅ god til at forkæle!! Ham har jeg været heldig med :)

Blev du forkælet på valentines dag?

3 kommentarer:

  1. Nåeeeeeeeee....
    Han er sgu romantisk!!!!
    Hvor ser han bare glad og dejlig ud..
    Ham har du virkelig været heldig med...!!
    Nyd ham :)

    SvarSlet
  2. Dejligt dejligt dejligt - bare det var mig - men nej er stadig single :)

    SvarSlet
  3. Heldige asen, så mange ting på en gang =D
    Jeg håber da, at han er lige så heldig, som du er =D Jeg kan nu ikke tro andet =D
    Det er nu dejligt at blive forkælet, uanset dagen Ikke ?
    Knus Lonnie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...