lørdag den 7. januar 2012

#7 - Favourite

Synes at dagens billede var tough. Bestemt ikke nem, men det er jo en fordel. Det er ikke skidt at få vendt tingene lidt, og jeg har bestemt fået rørt tankerne i dag... - Det er vel også en form for motion ;)

Min dag gik med oprydning i min fars værksted. Hårdt at smide ting ud, og vælge hvad der skal gemmes/smides ud. Men befriende når det er gjort... Vi har dog lang vej endnu. Efterfølgende bød min mor på aftensmad, fordi det som bekendt var Hellig 3 konger i går, og der har vi tradition for at juletræet tændes for sidste gang. Hun var ikke hjemme i går, så derfor blev det i dag i stedet.
Mens lysene brændte, børnene legede og min dejlige kæreste slog mave i sin ynglings lænestol, fandt vi brætspil frem. (Mor, mine yngre brødre og jeg)
"Favourite" ;)

Og jeg vandt... Meget bedre bliver det jo ikke ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...