torsdag den 5. januar 2012

#5 - Somthing You Wore

Jeg har tænkt meget over dagens foto, selvom det måske ikke ser sådan ud. Jeg startede med, impulsivt, at tage et billede af min lækre trøje, som jeg havde på. Så kom selvkritikken i vejen, og jeg begyndte at finde på smuthuller. Grissede fingre efter dagens kreative leg... Hmm.... Mit højt elskede ur...
Så blev det (på scrapsisters) foreslået, at månedens billeder blev samlet i et minialbum. Super idé!
Så hul i selvkritik... Hvis jeg vil bruge billederne til noget, så skal de også være noget...
Det her er "farvel" til selvkritik og "Hej" til fornyelse og mod i 2012 ;)
Så her følger dagens billede :


4 kommentarer:

  1. Hej Jeanne, gem du bare kritikken langt væk, det billede kan du godt være bekendt.
    Jeg er spændt på at se hvad de forskellige der er med på foto-udfordringen (jeg er ikke) får lavet med billederne.

    SvarSlet
  2. Sådan ,.,,,, .. :) ..

    Jeg vil også bruge mine billeder

    God aften, knus fra Hanneby

    SvarSlet
  3. Ja, du har slet ingen grund til selvkritik, dine billeder er gode, og jeg er også spændt på at se hvad det vil føre til, måske et mini eller noget helt andet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Du er modig, at du ser tingene i øjnene, og gør noget ved det. Sejt Jeanne.
    Knus Lonnie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...