søndag den 11. december 2011

Late again...

Tja, - Igen i dag et sent indlæg, men jeg hænger i, og blogger stadig hver dag op til jul. "Klapper mig selv på skulderen"... For det er faktisk ikke så nemt som det lyder. Fars dødsfald d.1. og hans begravelse, - Det fylder meget, men jeg synes faktisk det er rart at holde fast i, at det her SKAL jeg bare...
Dagen bød på 2 gaver. Nemlig både pakkekalender gave og advents gave, og her er dagens høst :

Elsker synet af gaver om morgenen ;)

Indholdet, - Taadaaa
Tusind tak til Dbyskov (link) og Ørnstrup
Det er nogen rigtig fede gaver! I poser er der både snefnug og skyer (punch outs) Lækkert ;)

Dagen har budt på lidt af hvert... Og hvis Pips læser med, så TAK! Du foreslog at jeg tog "sættekasse-møblet" og brugte til mine sager... Eller, du sagde, at det ville du gøre. Og nu er der målt ud, beslutningen er taget. Møblet flytter ind i scrapland, og jeg kunne slå mig selv, fordi jeg ikke selv havde tænkt tanken...

1 kommentar:

  1. Hej Jeanne
    Jeg håber, du har en cuttlebug, big shot eller lign - for jeg valgte den plade, fordi du havde den lille bog med i Aalborg og jeg fik indtryk af, at du skriver en del. Håber, du kan få glæde af den ...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...