tirsdag den 27. december 2011

Jeg har SCRAPPET!!

Jeg har nemlig så... Scrappet!
 Og det er bare så længe siden sidst. Lækker følelse i kroppen, det skal lige nydes.... *sådan*
Nu skal I få lov til at se det ;) Jeg er selv ret godt tilfreds....
Jeg har brugt cratepaper og pynt, men der er også blevet plads til blandt andet echo park og hambly.
Jeg har slebet Thickers, dyppet dem i distress og penslet dem med crackle.

 Lille detalje billede... Hvad synes I så? 
Jeg er selv ret vild med det. - Så blev det vist sagt.
Jeg har lavet mit LO. til julehalløj på Scrapsisters... Er du med?  

3 kommentarer:

  1. Dejligt LO af dine tre guldklumper. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Det er da bare et super lækkert LO og det oser af scrapglæde :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...