onsdag den 30. november 2011

Mine Smukke, smukke Piger!

Vil lige vise jer mine dejlige døtre. Jeg tog billede efter billede i søndags, og på en eller anden måde, har de 2 piger, fået sneget sig med på et utal af billederne... Se lige hvor fotogene de er...
Michelle står klar til at påbegynde sin juledekoration
Mira (min lille tyksak) STOR charmer sin mor
Jeg ville gerne have vist jer et billede af Magnus også, men han havde alt for meget krudt i måsen, så billederne er ham, er snarere billeder af hans skygge ;)

Fortsat dejlig onsdag...

9 kommentarer:

  1. Ja for søren, de er da bare nogle lækre guflestege
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  2. Så smukke døtre ! Den store er yndig - den lille er bare lækker. Hende gad jeg godt have......hihi.

    SvarSlet
  3. Søde søde piger - og meget fotogene! Hvor lærer man det henne? Min knægt lukker altid øjnene og laver en sær grimasse :D

    SvarSlet
  4. Vakre barn du har og takk for hyggelige kommentarer... send meg gjerne 10 000 besøket. Herreguuuud så moro m så mange lesere.

    SvarSlet
  5. To dejlige unger du har! Du skulle have sat billedet på af magnus alligevel. De skøre billeder er jo også sjove ; ): )

    SvarSlet
  6. For noen herlige unger du har - kjempe søte! :)

    SvarSlet
  7. For noen smukke barn. Elsker litt chubby babiser, og minstefrøkna di var til å spise opp;-)
    Takk for at du ble med i min candy, og lykke til i trekninga på søndag.

    SvarSlet
  8. Skønne unger, hvor er Mira da blevet stor siden Ålborg;-)

    God dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...