fredag den 11. november 2011

11/11/11 kl.11/11

Jeg besluttede at bruge dette særlige øjeblik, lige netop der, 
hvor jeg særligt gerne vil være i øjeblikket. 
Nemlig sammen med min far. 
I går fik vi besked om, at den kræft han har, ikke kan kureres... 
- Og vores fælles mål, er en sidste jul sammen.


Min formiddag blev brugt sammen med mine forældre, og Mira og Magnus. Hunden "Nougat" og en kop kaffe. Vi hyggede os, og jeg er glad for at det var der jeg var, da dato og klokkeslæt sagde 11.11.11 kl.11.11... Jeg åbnede mine sanser og tog det hele med mig. Lugtene, lydene og det virvar af følelser, der ikke kan stå stille i disse dage.

 Disse billeder blev taget med det lille digital. Jeg har også billeder taget med spejlrefleks, men de er forbeholdt mig og mine.

Lagde du mærke til "øjeblikket", eller gled det forbi i stilhed?
Marolle har fået folk til at samle deres øjeblikke inde ved hende, - se hvor andre var lige her.

1 kommentar:

  1. Kære Jeanne
    Det gør mig ondt at høre om din far. Hvor kan livet bare være uretfærdigt!
    Jeg sender dig og hele din familie en masse tanker, og håber at I får lov til at holde en sidste jul sammen hele familien! <3
    Knus fra Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...