tirsdag den 25. oktober 2011

Patchwork Bold #1

Jeg har syet en patchwork bold  til Mira. Jeg har kommet en lille bjælde i, og brugt pladevat som fyld... Mit første rigtige syarbejde siden folkeskolen, så jeg er lidt stolt. Og den gør tricket... Mira elsker den! 

Klart et billede der skal scrappes ;)

Jeg elsker de stærke farver i stofferne, og har heldigvis mere tilbage... Om de skal bruges til en ny bold, er jeg ikke overbevist om... Måske noget andet nemt som en pude...? Nogen forslag?

Jeg burde egentlig kaste mig over scrapbordet, men jeg har en masse hængepartier, så må nok erkende, at scrapfestivallen ikke bliver vundet på point af mig :)

5 kommentarer:

  1. Flot arbejde - og sikke dejlige farver.
    Mira er da også bare så lækker. Husk at nyde hvert sekund !
    Du skal da gemme alle stofstumper, for inden længe skal du i gang med dukketøj.
    Men puder i sjove former og fansy farver er jo altid en god ide.

    SvarSlet
  2. Årh hvor er den bare fin :)

    SvarSlet
  3. Hei!
    Så gøy at du vil være med på min give away! :) ¤ lodder er holdt av til deg.

    Klem, Aileen

    ps, så mye fint du lager, du er veldig kreativ! :-D

    SvarSlet
  4. Sikke en sød bold :-)
    Nu ved jeg ikke hvor store dine stof rester er, men jeg syede selv hagesmækker til mine savle gøjer - med stof eller frotte på forsiden og voksdug på bagsiden og kønne kantebånd i matchende farver. Voksdugen gjorde at de ikke savlede igennem hagesmækken og blev våde indenunder....

    SvarSlet
  5. Sikke en fin bold. Man kan også sy søde bamser af rester - alt efter hvor store de er. Dejligt, at du er med i min Give Away, så jeg fandt din blog. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...