torsdag den 29. september 2011

A-Z om mig LO.

På mange blogge har a-z udfordringen rullet de sidste par uger. På Scrapsisters blev det til en kreativ udfordring. Lav et LO. med et billede af dig selv, og brug a-z som journaling, helst synlig.

Jeg har løst opgaven, og er glad for resultatet. 
 Ja, sådan så det ud undervejs... Jeg er virkelig gået "splat-amok".

Ved løst opgave inkasserer man 2 snedige "tyvstarts" point til festivallen. 
Jeg tager nogen bedre billeder imorgen eftermiddag, men det var hvad jeg havde at vise nu. Jeg er gået efter en artsy 70`er stil, og det er lykkedes meget godt synes jeg.

Dette LO. er mit første bidrag til Scrapfestivallen der starter d.3. Skal du være med?

2 kommentarer:

  1. Ser rigtig godt ud, Sjovt at gå splat amok *GG*

    SvarSlet
  2. heh heh flot og kan se du har brugt papir fra tiger flot

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...