mandag den 26. september 2011

Blogaward!

Tenna fra bloggen TenAltz har været så sød, 
at give mig en blogaward. 
Det er denne fine sag vi snakker om:

Med sådan en award følger der lidt regler, og de skal selvfølgelig følges.

1. Regel - Link tilbage til giveren og tak giveren for blogawarden. 
Jeg har allerede takket Tenna, men jeg linker da gerne igen så "tak", og her kan du se hvem Tenna ellers har givet en --> Blogaward

2. Regel - Send blogawarden videre til 8 andre bloggere.
Her følger navnene på dem jeg har valgt:
Betina med bloggen Hos Frøken Jensen - fordi hun inspirerer mig.
Susanne med bloggen Rumfang - fordi jeg nyder at se tingene fra hendes vinkel
Bettina med blog af samme navn, Bettina Holst - fordi... Farver, farver, inspiration!!
Louise med bloggen Mor til MERNEE - fordi jeg nyder bloggen, men er for dårlig til at smide en kommentar.
Tine med bloggen Tinittens Tumlerier - fordi jeg ELSKER hendes malerier!
Marie med bloggen Marolle - fordi hun har krudt i KREAmåsen på en sød måde ;) 
Ditte med bloggen ifversen - fordi jeg beundrer hendes stil!
Heidi med bloggen en scrappers bekendelser - fordi jeg synes hun er en ildsjæl, og jeg beundrer hende.

3. Regel - Giv de nominerede besked.
Jeg er i gang :) 

4. Regel - Fortæl 10 ting om dig selv.
1 - Jeg er meget historie interesseret og har vist altid været det.
2 - Mit drømme rejsemål er Pompeji
3 - Jeg har boet på Grønland i 2-3 år, og startede min skolegang der oppe. 
4 - Min dag kan ikke starte uden kaffe, og min overskønne kæreste laver den næsten hver morgen  inden han vækker mig.
5 - Jeg har en tatovering på min ankel der forestiller et M med en blomst igennem, og en tatovering på min fod, der forestiller en sommerfugl.
6 - Jeg ledte med lys og lygte efter et pigenavn der startede med M, jeg syntes rigtig godt om, da jeg ventede Mira, udelukkende pga. foromtalte M-tatovering. Men var selvfølgelig indstillet på at finde et andet, hvis det ikke faldt i smag ved både manden og jeg selv.
7 - Jeg har en IQ der ligger langt over gennemsnittet, men det er alligevel endnu ikke lykkedes mig at fuldføre en uddannelse... Hmm...
8 - Jeg var 17 år, da jeg erfarede 1. gang, at jeg skulle være mor og havde 3 børn da jeg for nylig fyldte 25.
9 - Jeg har en hankat på snart 7 år. Rigtig lækker, stor og fed... Og så hedder han Harley :)
10 - Jeg har altid elsket indianerstier, tarzanland, etc. på trods af, at jeg aldrig har lært at lave armgang :) 


2 kommentarer:

  1. 1000 1000 tak sweets, du er bare så kær.

    SvarSlet
  2. Nej nej nej det er da slet IKKE i orden, at jeg har misset dette indlæg og din kommentar hos mig !!. Ser den først i dag, hvor jeg er ved at gennemgå alle mine kommentarer !! - og jeg har misset din... For hulan da Erna ! - det er jeg altså virkelig ked af.....MEN tusind tak for awarden. Jeg skal nok vende tilbage til den inden længe....Kh Bettina :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...