lørdag den 20. august 2011

Cirkus LO.

Dagen efter lille Mira var kommet til verden, tog min skønne mor, de 2 store med i Cirkus. Magnus på 2 fik en ridetur på en elefant ( Michelle havde ikke lyst ) så uden tøven fra hans side, blev han sat på ryggen af det voldsomt STORE dyr, sammen med 3 fremmede børn. Og han nød det bare..... Ville ønske jeg havde set det selv, men jeg synes nu også det var dejligt med ro mens de var væk ;)

Ja, billedet af elefanten er meget sløret, men det er der da ;) Magnus sidder som nummer 2.
Jeg syr normalt ikke særlig meget på mine LO. Men i dette tilfælde synes jeg ikke jeg kunne lade være. Det passer i mine øjne bare rigtig godt med Cirkus temaet. Og jeg fik brugt lidt forskellige farver på den konto også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...