torsdag den 14. oktober 2010

Mere Festival - Nær billede af Prinsen

I går aftes, var jeg så heldig at være i vidunderligt selskab, med 4 andre scrapsisters fra Randers og omegn, og det var bare SÅ hyggeligt :) Jeg nåede ikke så meget andet, end at få lagt ting løseligt på papiret og spist en fantastisk lækker lækker kage... Hehe... Men jeg fik suget en masse viden til mig, og luret lidt på de "garvedes" teknikker. Hold op en masse talent!! Og deres kreativitet må have smittet bare en anelse af på mig, for da jeg kom hjem, "smed" jeg papir og pynt op på bordet, og var ikke længere i tvivl om hvordan mit LO. skulle se ud... Det skulle "bare" synke ind først tror jeg ;-) Any way, da først jeg var kommet hjem igen, gik der ikke mere end 10 min. før end jeg var færdig... Men jeg fik da brugt aftenen i godt selskab, og fik flyttet rundt(!!) på mit pynt ;) Her er resultatet :


2 kommentarer:

  1. Nej hvor blev det godt... ja nogen gange skal det lige sumpe lidt før det er der.. :o)

    SvarSlet
  2. nydelig LO =)
    blogcandyen har ikke forvillet seg bort hehe, er bare jeg som er litt treg, sendte den i går, så da tar det vel ikke så lang tid før du får den, beklager at det tok så lang tid, håper det går bra =)
    ha en super helg

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...